Ajax breekt overeenkomst met TUI open
Ajax en TUI Nederland hebben de bestaande overeenkomst opengebroken, opgewaardeerd en verlengd met 5 jaar. De reisorganisatie blijft onder de nieuwe voorwaarden tot minimaal 2024 als Official Travel Partner aan Ajax verbonden.

Europese uitwedstrijden
De komende jaren blijft TUI de reizen voor het team, de directie, de sponsors en business members verzorgen naar Europese uitwedstrijden en trainingskampen. TUI Nederland is marktleider in de Nederlandse reisbranche. Het bedrijf biedt vakanties aan via de reismerken TUI en KRAS. Daarnaast is TUI ook de naamgever van hun eigen luchtvaartmaatschappij TUI fly.

Naast het organiseren van groepsreizen naar Europese wedstrijden zal TUI in samenwerking met Ajax, Camps & Clinics aan gaan bieden op diverse TUI Resorts vanaf de zomer in 2019. Op deze manier kunnen fans op meerdere plekken ter wereld kennismaken met de trainingsaanpak van Ajax.

Beide partijen hebben gisteren, op het vernieuwde hoofdkantoor van TUI, de formele ondertekening van de samenwerking afgerond en geproost op de toekomst.

Menno Geelen, commercieel directeur AFC Ajax: “TUI is marktleider in de Nederlandse reisbranche en blijft dankzij het uitbreiden en verlengen van het partnership nog langer aan onze club verbonden. In samenwerking met TUI willen wij fans over de hele wereld kennis laten maken met onze trainingsaanpak. Deze samenwerking biedt de uitgelezen mogelijkheid om onze Camps & Clinics over de hele wereld aan te bieden via de TUI Resorts. We staan voor langdurige samenwerkingen en dit partnership is daar een goed voorbeeld van. Mede dankzij deze overeenkomst kunnen we bovendien blijven groeien.“

Arjan Kers, General Manager TUI Nederland: “TUI is sinds 2014 de officiële travel partner van Ajax. Met veel enthousiasme zorgt een dedicated team ervoor dat de reizen naar buitenlandse uitwedstrijden en trainingsstages altijd tot in de puntjes geregeld zijn, voor spelers, directie, sponsoren en media. Ik ben enorm trots dat we deze samenwerking niet alleen verlengen maar ook uitbreiden. Ook op marketingvlak gaan we meer samenwerken. Ik ben ervan overtuigd dat deze vernieuwde samenwerking de komende jaren mooie, sportieve initiatieven gaat opleveren.”